419,00 zł
Cena regularna:
769,00 zł
169,00 zł
Cena regularna:
289,00 zł
189,00 zł
Cena regularna:
329,00 zł
379,00 zł
Cena regularna:
669,00 zł
419,00 zł
Cena regularna:
689,00 zł
409,00 zł
Cena regularna:
899,00 zł
419,00 zł
Cena regularna:
769,00 zł
429,00 zł
Cena regularna:
669,00 zł
419,00 zł
Cena regularna:
769,00 zł
189,00 zł
Cena regularna:
329,00 zł
399,00 zł
Cena regularna:
669,00 zł
419,00 zł
Cena regularna:
689,00 zł
ZWROTY
Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli minęła wskazana data, niestety nie możemy zaoferować wymiany ani zwrotu towaru.
Aby dokonać zwrotu, przesyłka nie może nosić znamion użytkowania, musi być odesłana w takim stanie, w jakim Klient ją otrzymał. Buty, nie mogą posiadać żadnych odgnieceń, ani śladów użytkowania na podeszwie. Prosimy aby odsyłać obuwie w oryginalnym opakowaniu. Woreczki foliowe, w które są zapakowane buty jesienno-zimowe, chronią zamsz przed zabrudzeniami i ewentualnymi zniszczeniami w transporcie.
Bardzo prosimy aby odsyłane buty były zapakowane dokładnie tak jak zostały wysłane, wypchane, z zapiętymi paseczkami, zawinięte w bibułe, bardzo ułatwi nam to pracę.
Jeśli Twój zwrot zostanie przez nas zatwierdzony, niezwłocznie dokonamy przelewu środków na wskazany przez Ciebie nr konta, nie póżniej niż do 14 dni roboczych.
Jeśli chcesz zwrócić swój zakup, OBOWIĄZKOWO wydrukuj, wypełnij i dołącz do paczki poniższy FORMULARZ ZWROTU. W przeciwnym razie, nie mamy informacji na jaki numer chcesz, aby zostały zwrócone środki i ciężko nam będzie zidentyfikować paczkę. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, napisz go proszę odręcznie i dołącz do zwrotu.
Niestety nie ma możliwości bezgotówkowej wymiany zakupionego produktu. W celu dokonania wymiany prosimy o przesłanie do nas paczki ze zwrotem i ponowne zamówienie produktu.
Wszelkie maile związane ze zwrotami prosimy kierować na adres info@etapeofficial.pl.
ADRES, Z KTÓREGO WYCHODZĄ POTWIERDZENIA ZAMÓWIEŃ, NIE JEST SKRZYNKĄ MAILOWĄ . WSZELKIE INFORMACJE WYSŁANE NA TEN ADES, BĘDĄ UZNANE ZA NIEOTRZYMANE.
Zastrzegamy sobie 14 dni na rozpatrzenie zwrotu
ZWROT NALEŻY ODESŁAĆ NA WŁASNY KOSZT.
Zwroty prosimy kierować na adres:
GO Logistics Services
Mapletree Park Błonie I
ul. Stefana Batorego 2
05-870 Pass
z dopiskiem na kartonie "GO LOGISTICS/etape zwrot"
PROSIMY O ADRESOWANIE PACZEK ZWROTNYCH, PEŁNYM WYŻEJ PODANYM ADRESEM. W RAZIE BRAKU NAZWY MAGAZYNU W ADRESIE, PACZKA ZWROTNA MOŻE TRAFIĆ DO INNEGO MAGAZYNU NA TYM SAMYM TERENIE, OPÓŹNI TO PRZYJĘCIE ZWROTU I BARDZO UTRUDNI JEGO ZLOKALIZOWANIE.
MAIL: INFO:ETAPEOFFICIAL.PL
TEL.732220914
REKLAMACJE
W sprawie reklamacji produktu prosimy o kontakt mailowy info@etapeofficial.pl, załączenie zdjęć obrazujących defekt i dopisanie numeru zamówienia.
Prosimy aby obuwie odsyłane do reklamacji było CZYSTE (podeszwa oraz cholewka). Szewc własnoręcznie naprawia reklamowane obuwie.