Producenci
Promocje
FRANCES kozaki damskie czarny zamsz kozi
FRANCES kozaki damskie czarny zamsz kozi

869,00 zł

Cena regularna: 1 249,00 zł

Najniższa cena: 1 249,00 zł
LEA sandały damskie beżowa skóra
LEA sandały damskie beżowa skóra

399,00 zł

Cena regularna: 759,00 zł

Najniższa cena: 419,00 zł
HOLLIE botki damskie czarna skóra kozia
HOLLIE botki damskie czarna skóra kozia

689,00 zł

Cena regularna: 899,00 zł

Najniższa cena: 899,00 zł
LUNA minimalistyczne sandały wiązane damskie czarna skóra
LUNA minimalistyczne sandały wiązane damskie czarna skóra

399,00 zł

Cena regularna: 669,00 zł

Najniższa cena: 379,00 zł
MIA sandały damskie zamsz  taupe srebrne okucia
MIA sandały damskie zamsz taupe srebrne okucia

399,00 zł

Cena regularna: 769,00 zł

Najniższa cena: 419,00 zł
MIA sandały damskie beżowa skóra licowa złote okucia
MIA sandały damskie beżowa skóra licowa złote okucia

399,00 zł

Cena regularna: 769,00 zł

Najniższa cena: 419,00 zł
BONI pasek damski czarna skóra croco
BONI pasek damski czarna skóra croco

269,00 zł

Cena regularna: 299,00 zł

Najniższa cena: 299,00 zł
szt.
LUNA sandały damskie wiązane beżowa skóra
LUNA sandały damskie wiązane beżowa skóra

399,00 zł

Cena regularna: 669,00 zł

Najniższa cena: 379,00 zł
TAPPO botki płaskie damskie czarny zamsz
TAPPO botki płaskie damskie czarny zamsz

399,00 zł

Cena regularna: 899,00 zł

Najniższa cena: 409,00 zł
MIA sandały damskie beżowa skóra licowa srebrne okucia
MIA sandały damskie beżowa skóra licowa srebrne okucia

399,00 zł

Cena regularna: 769,00 zł

Najniższa cena: 419,00 zł
ZOEY sandałki beżowy zamsz złote okucia
ZOEY sandałki beżowy zamsz złote okucia

399,00 zł

Cena regularna: 769,00 zł

Najniższa cena: 419,00 zł
GIANNA botki damskie na niskim obcasie piaskowy zamsz
GIANNA botki damskie na niskim obcasie piaskowy zamsz

389,00 zł

Cena regularna: 869,00 zł

Najniższa cena: 409,00 zł
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty | Reklamacje

ZWROTY

Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli minęła wskazana data, niestety nie możemy zaoferować wymiany ani zwrotu towaru. 

Aby dokonać zwrotu, przesyłka nie może nosić znamion użytkowania, musi być odesłana w takim stanie, w jakim Klient ją otrzymał. Buty, nie mogą posiadać żadnych odgnieceń, ani śladów użytkowania na podeszwie. Prosimy aby odsyłać obuwie w oryginalnym opakowaniu. Woreczki foliowe, w które są zapakowane buty jesienno-zimowe, chronią zamsz przed zabrudzeniami i ewentualnymi zniszczeniami w transporcie.

Bardzo prosimy aby odsyłane buty były zapakowane dokładnie tak jak zostały wysłane, wypchane, z zapiętymi paseczkami, zawinięte w bibułe, bardzo ułatwi nam to pracę.

Jeśli Twój zwrot zostanie przez nas zatwierdzony, niezwłocznie dokonamy przelewu środków na wskazany przez Ciebie nr konta, nie póżniej niż do 14 dni roboczych.

Jeśli chcesz zwrócić swój zakup, OBOWIĄZKOWO wydrukuj, wypełnij i dołącz do paczki poniższy FORMULARZ ZWROTU. W przeciwnym razie, nie mamy informacji na jaki numer chcesz, aby zostały zwrócone środki i ciężko nam będzie zidentyfikować paczkę. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, napisz go proszę odręcznie i dołącz do zwrotu.

Niestety nie ma możliwości bezgotówkowej wymiany zakupionego produktu. W celu dokonania wymiany prosimy o przesłanie do nas paczki ze zwrotem i ponowne zamówienie produktu.

Wszelkie maile związane ze zwrotami prosimy kierować na adres info@etapeofficial.pl.
ADRES, Z KTÓREGO WYCHODZĄ POTWIERDZENIA ZAMÓWIEŃ, NIE JEST SKRZYNKĄ MAILOWĄ . WSZELKIE INFORMACJE WYSŁANE  NA TEN ADES, BĘDĄ UZNANE ZA NIEOTRZYMANE. 

Zastrzegamy sobie 14 dni na rozpatrzenie zwrotu

ZWROT NALEŻY ODESŁAĆ NA WŁASNY KOSZT.

Zwroty prosimy kierować na adres:

GO Logistics Services
Mapletree Park Błonie I
ul. Stefana Batorego 2
05-870 Pass

 z dopiskiem na kartonie "GO LOGISTICS/etape zwrot"

PROSIMY O ADRESOWANIE PACZEK ZWROTNYCH, PEŁNYM WYŻEJ PODANYM ADRESEM. W RAZIE BRAKU NAZWY MAGAZYNU W ADRESIE, PACZKA ZWROTNA MOŻE TRAFIĆ DO INNEGO MAGAZYNU NA TYM SAMYM TERENIE, OPÓŹNI TO PRZYJĘCIE ZWROTU I BARDZO UTRUDNI JEGO ZLOKALIZOWANIE.

MAIL: INFO:ETAPEOFFICIAL.PL 

TEL.732220914

 

 

REKLAMACJE

W sprawie reklamacji produktu prosimy o kontakt mailowy info@etapeofficial.pl, załączenie zdjęć obrazujących defekt i dopisanie numeru zamówienia.

Prosimy aby obuwie odsyłane do reklamacji było CZYSTE (podeszwa oraz cholewka). Szewc własnoręcznie naprawia reklamowane obuwie. 


 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium