Zwroty | Reklamacje

ZWROTY

Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli minęła wskazana data, niestety nie możemy zaoferować wymiany ani zwrotu towaru. 

Aby dokonać zwrotu, przesyłka nie może nosić znamion użytkowania, musi być odesłana w takim stanie, w jakim Klient ją otrzymał. Buty, nie mogą posiadać żadnych odgnieceń, ani śladów użytkowania na podeszwie.  Prosimy o zwrot w komplecie, pudełko, woreczek przeciwkurzowy i przy paskach komplet przyczepionych metek. Prosimy aby odsyłać obuwie w oryginalnym opakowaniu.

Jeśli Twój zwrot zostanie przez nas zatwierdzony, niezwłocznie dokonamy przelewu środków na wskazany przez Ciebie nr konta.

Jeśli chcesz zwrócić/wymienić swój zakup, OBOWIĄZKOWO wydrukuj i wypełnij poniższy FORMULARZ ZWROTU. W przeciwnym razie, nie mamy informacji na jaki numer chcesz, aby zostały zwrócone środki.

Wszelkie maile związane ze zwrotami prosimy kierować na adres info@etapeofficial.pl.
ADRES, Z KTÓREGO WYCHODZĄ POTWIERDZENIA ZAMÓWIEŃ, NIE JEST SKRZYNKĄ MAILOWĄ . WSZELKIE INFORMACJE WYSŁANE  NA TEN ADES, BĘDĄ UZNANE ZA NIEOTRZYMANE. 

Zastrzegamy sobie 14 dni na rozpatrzenie zwrotu/wymiany

ZWROT NALEŻY ODESŁAĆ NA WŁASNY KOSZT.


Adres zwrotów 

ulica: Słoneczna 38g

05-807 Żółwin

tel.695165905

 

 

 

REKLAMACJE

W sprawie reklamacji produktu prosimy o kontakt mailowy info@etapeofficial.pl i załączenie zdjęć obrazujących defekt.

Prosimy aby obuwie odsyłane do reklamacji było CZYSTE (podeszwa oraz cholewka). Szewc własnoręcznie naprawia reklamowane obuwie. 


 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium