Zwroty | Reklamacje

ZWROTY

Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli minęła wskazana data, niestety nie możemy zaoferować wymiany ani zwrotu towaru. 

Aby dokonać zwrotu, przesyłka nie może nosić znamion użytkowania, musi być odesłana w takim stanie, w jakim Klient ją otrzymał ( pudełko, woreczek przeciwkurzowy i komplet przyczepionych metek). Prosimy aby odsyłać obuwie w orginalnym opakowaniu.

Jeśli Twój zwrot zostanie przez nas zatwierdzony, niezwłocznie dokonamy przelewu środków na wskazany przez Ciebie nr konta.

Jeśli chcesz zwrócić/wymienić swój zakup, OBOWIĄZKOWO wydrukuj i wypełnij poniższy FORMULARZ ZWROTU. W przeciwnym razie, nie mamy informacji na jaki numer chcesz, aby zostały zwrócone środki.

Wszelkie maile związane ze zwrotami prosimy kierować na adres info@etapeofficial.pl.
ADRES, Z KTÓREGO WYCHODZĄ POTWIERDZENIA ZAMÓWIEŃ, NIE JEST SKRZYNKĄ MAILOWĄ . WSZELKIE INFORMACJE WYSŁANE  NA TEN ADES, BĘDĄ UZNANE ZA NIEOTRZYMANE. 

Zastrzegamy sobie 14 dni na rozpatrzenie zwrotu/wymiany

ZWROT NALEŻY ODESŁAĆ NA WŁASNY KOSZT kurierem InPost do paczkomatu. 

Numer paczkomatu:

Etape

695165905

info@etapeofficial.pl

Paczkomat WAW186M

ul.Korsykańska 5

 

REKLAMACJE

W sprawie reklamacji produktu prosimy o kontakt mailowy info@etapeofficial.pl i załączenie zdjęć obrazujących defekt.

Prosimy aby obuwie odsyłane do reklamacji było czyste (podeszwa oraz cholewka)  


 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium